Ondertussen is dit geen Erasmusblog meer. Ik ben immers terug in België. Het blijkt echter dat ik het bloggen niet laten kan.

(Foto's onderaan!)


zaterdag 22 januari 2011

Omdat het niet altijd zwart-wit moet zijn. En ook omdat ik dan zelf eens op mijn blog sta; nog wat sfeerbeeldjes.

Uitstapje naar Elbląg eind oktober, foto's van mijn kotgenote Anne

een kritische interpretatie van iets wat kunst moet voorstellen:
(Op deze foto: Naomi (ha!), Zuzanna, Tom, Marta)



En om toch ook eens gebruik te maken van de zelfontspanner op mijn camera: nog een groepsportret van het uitstapje in oktober. Nu bedenk ik zo dat ik mij wat vaker had moeten toeleggen op niet-zo-heel-spontane foto's omdat herinneringen ook al heel wat zijn.




Misschien (waarschijnlijk) niet de meest charmante foto ooit, maar een sfeerbeeld uit onze keuken mocht hier niet ontbreken. Achter de rode deur is mijn slaapkamertje (maar hier verwijzen we er naar als 'the cupboard'). Naast koken houden we ons in de keuken voornamelijk bezig met zeuren, roddelen, thee of bier drinken, lachen en in elkaars weg lopen.


Nog een uitstapje: Hel (de naam doet niet onmiddellijk denken aan een zonnig strand, ik weet het.)


Feestje(s) in 'the open house':




In het lokale nachtleven met enkele mensen uit de Poolse les:


Zo, nu weten jullie weer hoe ik er uit zie.
Aan alle betrokkenen die hier onvrijwillig in cyberspace worden gekatapulteerd: sorry.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten