Ondertussen is dit geen Erasmusblog meer. Ik ben immers terug in België. Het blijkt echter dat ik het bloggen niet laten kan.

(Foto's onderaan!)


dinsdag 18 januari 2011

de assertieve aanpak

Eindelijk nog eens wat goed nieuws uit het thuisfront. Een ethicus heeft nogmaals de wereld gered. Alle lof aan Basta om ons te verlossen van die misbaksels van belspelletjes.
Ik ben ook youtube een beetje dankbaar - maar dan ook weer veel minder, uiteraard- dat ik toch ook nog een beetje mee ben met wat er in België zoal valt en staat.

Nog enkele vervelende dingen waar we graag vanaf willen, nu we toch bezig zijn met het uitvoeren van regeringstaken:

- Electrabel
- Pieter de Crem
- plastieken zakjes
- de politieke impasse ( u weet wel welke ik bedoel)
- hongersnood
- bont
- oorlog
- katers (niet de mannelijke katten, dat zou nogal onhandig zijn voor de voortplanting van de katachtigen, medunkt, en het is ook niet echt een regeringstaak maar daar gaan we nu niet verder op in)

Och, ik kan nog wel even doorgaan. Die 50 000 facebookfans voor onze lokale 'prodigy' Gaëtan De Weert, de 15 000 fans van moraalfilosoof van dienst, Maxime De Winne en de 46 000 fans van Basta bewijzen dat er nog wel enthousiasme is voor de 'assertieve aanpak'. Al valt uit deze cijfers misschien te concluderen dat moraalfilosofen gedoemd zijn tot een kleinere fanbase, deze moraalfilosoof wordt er zelfs een beetje melig van en zegt: er is hoop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten