Ondertussen is dit geen Erasmusblog meer. Ik ben immers terug in België. Het blijkt echter dat ik het bloggen niet laten kan.

(Foto's onderaan!)


maandag 27 juni 2011

Blondynka

Aangezien ik hier toch tracht de link Polska- Belgia te documenteren, zou het geheel ongepast zijn jullie niet van de futiliteiten op de hoogte te houden!

Op het immer sympathieke Copacobana festival liet een nogal brede kerel zich in het Pools iets ontvallen in de trant van 'verdorie, kijk naar dat blondje'. Het moet nu lukken dat ik dat blondje was, en dat hij de volgende keer toch niet meer zo snel zal veronderstellen dat mensen geen Pools begrijpen. Als ik gevoelens gekwetst heb of de integratie bemoeilijkt, przepraszam.

Minder kurwa, piwo of Żubrówka is de 'Power of Fantasy'. Ik ga er zeker heen, wie mee wil geeft maar een seintje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten