Als moraalwetenschapper ben ik uitzonderlijk geïnteresseerd in de Verlichting.
Ondertussen is dit geen Erasmusblog meer. Ik ben immers terug in België. Het blijkt echter dat ik het bloggen niet laten kan.
(Foto's onderaan!)
(Foto's onderaan!)
Posts tonen met het label Knoeien met Canon. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Knoeien met Canon. Alle posts tonen
maandag 26 december 2011
vrijdag 9 december 2011
dinsdag 15 november 2011
maandag 31 oktober 2011
Meningsverschillen onder de E17
Oorspronkelijk had ik hier heel wat commentaar bij geschreven, maar mijn drang naar eindeloze nuancering werd ondermijnend voor de leesbaarheid en ik had net iets teveel woordspelingen bedacht met 'politieke GPS' en 'desoriëntatie onder de E17'.
Denk er maar gewoon het uwe bij.
Denk er maar gewoon het uwe bij.
Abonneren op:
Posts (Atom)